Известие

Collapse
No announcement yet.

Не ще да запали 147 1.9 jtd

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Благодаря на всички за мненията, също на Радо за съвета днес. Изяснихме проблема, но ще изчакам понеделник да купя частичката преди да ви кажа категорично дали наистина е това
    sigpic
    166 2.4 JTD 20V 175hp. - от 2016
    ex. 156 2.4 JTD - от 2009 до 2016
    ex. 145 1.6 TS - от 2006 до 2015 | ex. Alfetta 2.0 - от 1992 до 2007

    Comment


    • #47
      Колеги отново мерси за съдействието, колата вече си пали нормално и върви нормално. Проблема със запалването се оказа много дребен, но вероятно италианският собственик е преминал през известно изменение в ел инсталацията и това първоначално ме заблуди. Помпата в резервоара не подкачваше гориво изобщо. На буксата и обаче излизаха 12 волта и това първоначално ме спря да търся проблема другаде. При захранване обаче от външен източник видях, че си работи нормално и се върнах отново на окабеляването. Оказа се (незнам при другите такива алфи дали е така или при мен е променяно), че релето на климатика (според схемата на капачето) подава плюс на тази помпа (при мен климатика е преместен на друго реле). Така гледайки уж релето на помпата което работи, разглобих половината кола за да търся дребен проблем. Добре че всеки кабел е с различен цвят Оказа се, че това пусто реле изключва след броени секунди и се губи плюса до помпата и то всеки път в различен период от време... И така срещу 5лв. и едно ново реле си реших проблема със запалването!
      sigpic
      166 2.4 JTD 20V 175hp. - от 2016
      ex. 156 2.4 JTD - от 2009 до 2016
      ex. 145 1.6 TS - от 2006 до 2015 | ex. Alfetta 2.0 - от 1992 до 2007

      Comment


      • #48
        Явно е сваляна стойката на акумулаторът и после релетата са кичнати по "Трънската схема".
        Много безаварийни от тук нататък
        Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

        Comment


        • #49
          Моля колегите да предложат компетентно мнение,за това кой вид датчик да закупя за моята Марея ЖТД 105.Благодаря предварително,за това че давам линк към Фиат форума,където съм описал вариантите съответно с цени и за времето изгубено в четене на иначе мисля на полезния ми пост особенно за пластмасата на динамото http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=73243

          Comment


          • #50
            Датчика на коляновия вал ти заминава,аз имах същия проблем,датчика прекъсваше и само върти напразно,все едно няма гориво,същата лапа светеше.Смени го и проблема го забравяш.

            Comment


            • #51
              Колеги да помогнете малко,ако знаете нещо защото и аз вече се обърках с този датчик Evil or Very Mad .Отивам днес сутринта на магазина,който се намира на крачка от нас за китайкия ЕРА,но продавача вика няма такъв датчик за 34.15лв.Как викам да няма оня ден момчето от отсрещния магазин го взе от вас,аз отворих кутията и го видях.Гледа пак 1 час в компа и вика имам го,но на 37.70лв,но е в магазина във Велико Търново и ще дойде може би най-рано вторник.Накрая вече и аз вбесен какво погледна на рафта и го видя въпросния датчик.Отворихме го сравнихме с моя,който си носех с мен-същия на пръв поглед-обаче магазинера вика този е на 900 ОМА,а за Мареа ЖТД 105к.с излиза,че трябва да е на 970 ОМА Shocked и той струва 37.70лв и ще дойде както ти казах най-рано вторник.Естествено,не ми дава да пробвам този датчик от 34.15лв на 900ОМА и като покарам малко,ако изгасна да му го върна.Интересно обаче като ходих до ЕВРО 07 там го продават същия датчик както бях писал на 51лв.Сложих засега стария Бошов датчик,защото колата стои от два дена на трупчета.Отварям сега форума и гледам датчиците,които ни продава Христо ЕПС и Хофер са на 900 ОМА Shocked ... Въпрос към електричарите:Какво би станало,ако купя този датчик на 900 ОМА,а за колата трябва да е на 970 ОМА? И обратното какво ще стане,ако датчика е за 970 ОМА, а на колата е 900? Моля за вашето съдействие.

              Comment

              Working...
              X